gikas

Guitarrhero

Publicerad 2009-06-21 19:50:55 i Allmänt

Jag suuuger verkligen i Guitarrhero! Tårarna rinner låtarna igenom men inte bara för att jag är dålig utan för att jag inte vågar blinka av rädsla för att missa någon not-plopp som man ska trycka på. Tårvätskan rinner ut i stället för att fukta ögonen. Det svider som attan efteråt och blicken är alldeles stirrig som på en galen ko. Ändå kör jag på lättaste nivån, easy. Easy för Eric Clapton kanske, men inte för mig. Fast kul är det, man känner sig som värsta stjärnan, särskilt när ingen annan tittar på - då ger man gärnet!!!! 
  
Sen kom det en liten skitunge som var mycket bättre än mig. Bruden körde på expertnivån och lirade så taket nästan föll ner!

- Släng dig i väggen morsan, KIDS ROCK!!!!! Yeeeeah!!!!!

Förresten, vet ni vad en älgvåffla är??? Jo....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela