gikas

Ernst-fan

Publicerad 2009-06-25 20:39:25 i Allmänt

Glass och jordgubbar är det mest somriga man kan äta tror jag. Satt hos grannen ett tag och mumsade i solen, mmm. Ines och Elias har haft lite otur som sovit om varandra de senaste två dagarna när vi träffats, men en annan vacker dag är de kanske vakna samtidigt och kan bekanta sig lite mer. 

Elias hade vuxit ur sina Converse-skor så de fick Ines överta - supercoola dojjor! (Mamma skulle vilja ha likadana :-) 

Har faktiskt lyckats få lite färg de senaste dagarna så man känner sig lite fräschare nu, det är de rackarns bleka benen som inte riktigt hänger med i nyanseringen. Fast jag är ju ingen direkt "pressarmänniska" så superbrun lär jag aldrig bli (och egentligen är det inget jag strävar efter heller).

När Andréa och Alex kom hem så fick jag i uppdrag att snagga honom superkort, 3mm. Det som blev över ska vi kanske bygga ett gulligt marsvin av....? 
 
Nu ska jag kolla på "sommar med Ernst". Han är bara för skön den mannen, jag är helt klart ett av hans fans! Jisses vad han pysslar i den svenska idyllen, det blir såå fint. Undrar vad han hade hittat på att göra av Alex hår, en mysig kudde med solblekta slingor kanske?

(Ser just att han också har ett par Converse-skor på fötterna :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela