gikas

Sverige torskade

Publicerad 2009-06-06 23:54:24 i Allmänt

Danmarks Christian Poulsen och Martin Jörgensen kramar omv arandra efter 0-1.Sveriges Daniel Majstorovic, Olof Mellberg och Andreas Isaksson är bedrövade i målet. Foto: Maja Suslin/Scanpix.
Skit också, vilken trist förlust mot Danmark! 0-1 Blä!!! Trots min tidigare fotbollskarriär så kan man inte beskylla mig för att vara någon sportfåne nu precis. Landskamper eller lokala viktiga matcher kan dock trigga igång mig rejält, men annars följer jag inte med alls i några resultat-tabeller och har i det närmaste noll koll på vad våra elit-lirare heter.

Gjorde nog bort mig ganska kraftigt en gång för några år sedan när en rätt känd hockeyprofil raggade på mig i en bar. Hade inte den blekaste aning om vem karln var trots åtskilliga "ledtrådar" från hans sida (säkert van att få napp bara genom sitt namn så han måste ha känt sig hyfsat frustrerad över den här blonda bruden som fattade först när han gått). Alla kollar väl inte på hockey heller....och förresten var han inte alls min typ. 

(Min typ sitter bredvid mig just nu och är en f d basketlirare med spänsten i rätt bra behåll) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela