gikas

5:e dagen

Publicerad 2009-05-26 13:47:23 i Allmänt

....som jag är hängig - blä! Hade 39,5 i feber i går kväll och det var inte kul. Det var många år sedan jag var så här usel sist. Nu längtar jag efter att få bli frisk igen. Har ett Gangstar-party på torsdag och 80-tals festen med Nils jobb på lördag så tills dess måste jag bara vara ok igen!

Apropå 80-tals festen så verkar det inte vara någon annan som tänker klä ut sig så jag får väl avstå från det jag också. kan dock bli lite antydan till 80-tal i alla fall...Vi får se.

Det är svårt att ha något vettigt att skriva om när man tillbringat de senaste dygnen svettandes i soffan eller sängen, hur intressant är det på en skala?! Orkar ju inte ens ta hand om lill-pärlan som glatt stultar omkring och verkligen gör sitt bästa för att muntra upp mig. Hon är så makalöst charmig med sin tandglugg och lite skelande blick. Vi måste nog ta ett litet snack med bvc-Lotta om det ena ögat som inte riktigt hänger med alla gånger. Ska passa på och be om nya AD-droppar och kolla längd och vikt samtidigt för nu var det ett tag sedan vi gjorde det. Ingen tvekan om att hon växer så det knakar, men det kan ju vara kul att veta hur mycket. 

Åh, ser just på tv att Anastasia kommer till Sverige, det vore inte fel att gå på hennes konsert.
http://beautiful-girls-wallpaper.blogspot.com/2008/04/anastacia-very-sexy-wallpapers.html
Så här i efterhand så grämer jag mig lite över att inte gett blod, svett och tårar för ett par biljetter till Madonnas show för hon är helt makalös. Såg en konsert på tv som var otroligt - den bästa jag sett. Då kan man ju bara ana hur det vore att se det hela live...Där skulle man verkligen ha legat i startblocken i god tid innan biljettsläpp.

Robbie Williams är en annan artist som verkligen ger allt för sin publik. Hans show vore garanterat minnevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela