gikas

Skygglappar

Publicerad 2009-05-15 21:46:07 i Allmänt

När går i en affär (typ ICA) är jag så otroligt focuserad på vad som ska inhandlas så jag har värsta skygglapparna på mig och ser inte alltid vilka jag möter. Det plus att jag ibland har svårt att känna igen och placera folk gör att jag säkert missat att heja på många som jag kanske borde heja på. De måste tro att jag är hur borta som helst...eller hur dryg som helst. Känns inte kul alls och det skapar en viss oro och ångest över vilka man kan tänkas möta...eller redan har gått förbi. Förmodligen är de personerna lika inne i mathandlingen som jag, men ibland undrar jag om det bara är jag som är sån´.....?

OM det nu är så att jag har gått rakt förbi just dig någon gång, så snälla ta det inte personligt. Det är absolut inte meningen att verka dryg, så därför är det helt ok att lägga ett krokben eller slänga en tomat på mig nästa gång för då lovar jag att heja! 

Snart ska det bli film-kväll. Väntar bara hem Nils som slutar jobba kl 22. Har laddat med en massa onyttigheter och filmen blev "Allting flyter", en komedi av Måns Herngren om en kille som drar ihop ett gäng gamla polare och startar ett konstsim-lag. Lät så udda att det borde inte vara annat än kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela