gikas

Dagen efter

Publicerad 2009-05-23 14:28:31 i Allmänt

Dagen efter kvällen före och jag ska erkänna att jag inte mår särskilt bra. Kan ju inte direkt skylla på att jag är bakis efter två och ett halvt glas vin och en öl på en hel kväll, utan jag kände redan igår att jag inte alls var i form. Ont i kroppen och allmänt hängig. Har varit förkyld från och till i en vecka nu och jag verkar inte bli kvitt det än. Kunde inte riktigt hålla jämna steg med de andra på festen igår och det är inte riktigt likt mig, fast det var trevligt ändå.

Här är vår present till Annika, ett jättestort glasfat med div ätbart på. Fatet hittade jag på Boom i Birsta.

En fräsching till 40-åring!

Jag tror jag ska bli manager till de här två, turnera runt i folkparkerna i sommar och bli stenrik.

Smörballadernas mästare, snacka om inlevelse! "Glen-Ingvarz" tror jag de ska få heta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela