gikas

Porrfilm

Publicerad 2009-05-29 13:36:14 i Allmänt

I normala fall hatar jag när någon sitter och zappar genom alla kanaler på fjärrkontrollen. Det brukar oftast inträffa i reklampauser och jag fattar bara inte vitsen - om man vill slippa en massa korta reklamsnuttar, varför skulle det då vara bättre att se några sekunder vardera på säkert 20 andra kanaler (varav flertalet har reklam samtidigt)?!

Fast i går kväll så satt jag faktiskt själv och zappade (efter ett misslyckat försöka att få till ett bra personligt brev i cv:t). Insåg inte riktigt hur sent det var förrän jag hamnade på en viss kanal där man visar icke barntillåtna filmer efter midnatt. Jag ska erkänna att jag fastnade där i mitt zappande. Det jag fick se var nämligen så märkligt att jag inte kunde låta bli att undra vem som hittat på det. Tjejen stod liksom på nacken med stjärten rakt upp, killen stod som en sumobrottare med benen utåt i 90 graders vinkel, utom "det tredje" då som var rakt neråt mot tjejen då, om ni förstår vad jag menar. SNACKA OM OBEKVÄMT!!! I den posen kan man inte säga att någon av dem såg särskilt sexiga ut heller, jag blev mest full i skratt och sen zappade jag vidare.  

Efter ett halvt avsnitt av Seinfeldt (alltid lika kul) så zappade jag förbi ful-kanalen igen och den här gången märkte jag att filmen var svensk, två camoflageklädda brudar med vapen sprang förvirrat omkring i en trädgård medan den kvinnliga speakerrösten berättade om att "de båda flickorna hade kommit ifrån sin pluton och kände sig trötta och förvirrade, plötsligt såg de ett hus och undrade vem som kunde bo där?...". Texten var säkert tänkt att skapa lite dramatik till scenen även om det mest liknade Rödluvan och de tre björnarna, men hon som läste den lät ungefär som en skoltrött elev som tvingas läsa högt av sin lärare ur en bok. Jag satt och fnittrade för mig själv och kunde inte låta bli att kolla vart allt det här spännande skulle leda...(som om man inte visste det :)) I nästa scen satt de båda hårdmejkade soldat-tjejerna och frös överdrivet tydligt, gissa vart - i sovrummet på övervåningen! Inte riktigt logiskt att de sedan tog av sig kläderna för att värma sig, eh...men då hade jag sett nog och zappade vidare.

Vad jag inte fattar är varför det är någon handling överhuvudtaget i porrfilmer? Det blir ju bara såå fånigt när de försöker, värsta parodin. Det känns som att producenten har fastnat någonstans i femte klass där han var den som skrev skolans teaterpjäser och sen lagt till lite smaskiga gubbfantasier på vägen.

Nä, tacka vet jag Brad Pitt om man vill se riktig action, han är nog så sexig - även fastän han inte visar "pitten" alls :-)
Utan trosor i Tyrolen
(I en sån här film är det i alla fall meningen att det ska vara skrattretande. Ha ha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela