gikas

Ett jobb på gång

Publicerad 2009-11-03 23:14:29 i Allmänt

I dag ringde Kontorsfixarna igen. De har fått in ett jobb som eventuellt kan passa mig. Jag ska får träffa dem redan nu i veckan och se om vi matchar varandra. När hon beskrev företaget och arbetsuppgifterna så kändes det riktigt lovande eftersom det liknar det jag haft tidigare. Det enda som oroar lite är vilken grad av ekonomikunskaper de efterfrågar för där känner jag mig lite ringrostig eftersom jag inte jobbat på ett tag. Det lät dock som att det inte var på någon avancerad nivå så jag får hoppas mina kunskaper räcker till (för att lära mig snabbt om inte annat). Det känns spännande och lite nervöst, men jätteroligt att de plockat ut just mig för det betyder att man har ett attraktionsvärde på arbetsmarknaden och att mitt nya jobb kanske inte är så långt borta. Fortsättning följer.....   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela