gikas

Filformatseländet

Publicerad 2009-11-18 16:56:33 i Allmänt

P g a att våran dator inte går att komma in i, så kommer jag inte åt mitt cv och var därför tvungen att skiva ett nytt i en av barnens datorer. Där fanns ett annat ordbehandlingsprogram än vad jag är van vid så när jag sparade dokumenten så blev det visst ett knepigt filformat. Mottagaren kunde inte öppna min bifogade ansökan. Jag sparade om, men insåg efter att ha skickat det att layouten måste ha sett annorlunda ut än orginalet. Gaaaaah, dessa datorer!!!! Fast efter ett tredje försök tror jag att det blev bra och ska man tänka positivt så fick jag ju lära mig en del nyttigt om filformat på köpet. Hoppas bara att allt strul inte påverkar mina chanser vid gallringen.

Nu är det föräldramöte på dagis om en halvtimme så jag måste lägga på ett kol och kamma till mig lite. Hoppas vi får fika för jag hinner inte äta middag innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela