gikas

Måste liva upp mig lite!

Publicerad 2009-11-07 18:59:23 i Allmänt

Jag lär få hem en urvriden trasa till karl snart när han kommer från jobbet. Han gjorde sig nämligen en helkväll igår och har jobbat 12 timmar på det så något större sällskap är knappast att räkna med. Trist väder hela dagen och inget att göra har fått mig att klättra på väggarna här hemma så när jag fick höra att några kompisar ska ta en pubrunda så överväger jag att hänga med. Skönt att bara få komma ut och träffa lite folk i avslappnad miljö. Har fixat till mig lite i alla fall så nu ska jag väl bara vänta in "partyprissen" så får vi se vad som händer. Gillar min nya korta jacka från MQ. Ha en fortsatt trevlig helg alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela