gikas

Ny vecka

Publicerad 2009-11-09 21:59:28 i Allmänt


Knappt 3 veckor kvar till första advent. Superfärska skumtomtar gav en försmak av julen, mums. 

Jag brukar faktiskt vara ute i ganska god tid vad gäller julklappar, men än så länge har jag inte börjat. Jo förresten, två stycken ligger undangömda men det är ju hemligt ;) När man ser alla julsaker i affärerna så känns det väldigt främmande att det snart är dags att plocka fram sina egna, men det är bara att acceptera att veckorna fram till advent brukar gå fort. Jag ska börja med att begära in några önskelistor tror jag...

I dag har det varit superlugnt, en hemmadag med bus och mys. Ines älskar verkligen ballonger och när det visade sig att även hunden Egon gillade leken så hade de jättekul tillsammans. Ines kastade upp dem i luften och Egon hoppade och puttade till ballongerna med nosen. Ines skrattade så hon kiknade. En sån gång önskar jag att man hade en filmkamera till hands. Jag väntade bara på smällen, för ballongerna utsattes för en hel del hårdhänt behandling men det gick bra. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela