gikas

Äntligen hemma

Publicerad 2009-10-14 16:06:17 i Allmänt

Vissa veckor under hösten så känner jag mig mer eller mindre som ensamstående för då är sambon inte hemma speciellt mycket genom älgjakten, skiftjobbet och båtbyggandet. I går kväll kom han i alla fall hem från jämtland och nu i dag är han ledig...och faktiskt hemma med oss :) Skönt för Ines för hon har gått och frågat efter sin pappa så nu får de chansen att rå om varandra ordentligt. Det blev inga skjutna älgar den här vändan, men vi ska tydligen få lite mer kött ändå innan det är klart.   

Ines kom hem från dagisutflykten med iskalla händer så nu måste jag leta fram vinterhandskarna och kanske köpa ett par extra i reserv, brrrrr. Nils behöver också lite vinterkläder så vi får nog ta en vända till stan. Själv har jag bestämt mig för att lämna tillbaka de höga stövlarna jag köpte för de kändes lite "too much" med alla spännen. Får se om jag hittar några andra i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela