gikas

Oj oj vad kul!

Publicerad 2009-10-18 15:49:45 i Allmänt

Hade dunderkul igår på Stadshuset! Träffade många jag kände, även såna jag inte sett på länge och det blev en hel del dansröj på golvet. Bra, blandad musik i en mycket vacker, anrik lokal med speglar, stora kristallkronor och högt i tak. Perfekt för mingel, man slapp trängas och kliva på krossat glas som det många gånger blir i mindre utrymmen. Hoppas på fler såna här kvällar :)  

Det var inte fullt lika kul att Ines väckte mig tidigt i morse, jag kände mig som en vandrande vålnad med alldeles för lite sömn i kroppen när bruttan försökte få igång lite bus i soffan efter vällningen.
 
I kväll kommer älgjägaren hem och helgens byte - en ko och två kalvar - innebär att kvoten är fylld och jakten är över för den här säsongen. Skönt att få se honom hemma lite mer.  

Nu ska vi göra oss klara för Frida ska skjutsas på friidrottsträning och jag ska leverera lite kläder i stan. Frida tränar 2 timmar så jag och Ines får väl hitta på något under tiden så vi slipper åka fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela