gikas

Skoinventering

Publicerad 2009-10-17 10:04:45 i Allmänt

Som vanligt finns det säkert tusen saker att göra här hemma så det är svårt att välja. Jag tror ändå jag ska ta itu med förrådet och röja undan lite där så jag kommer åt alla skor som ligger typ längst in i en enda röra. Jag måste sortera upp dem efter årstid och slänga de som vi inte kommer att använda mer. Finns flera som behöver klackas om, men eftersom de har ett antal år på nacken så vet jag inte om det är värt att laga dem. Har jag tur dyker det upp några snyggingar som jag glömt bort att jag har, men det är knappast troligt. I hallen finns det också lite väl många skor att välja mellan, men vi är ju rätt många personer så med några olika varianter vardera så blir det fort rörigt - särskilt som en viss liten tjej gillar att sitta där och leka med alla skorna.  
 
Ines har faktiskt en egen liten skohylla och för ovanlighets skull är det nog där det är bäst ordning just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela