gikas

Nytt vrålåk

Publicerad 2009-09-12 00:36:58 i Allmänt

Jag och Ines hasade runt länge i pyjamas och hade en riktigt mysig fredagsmorgon. När Egon fick sin förmiddagsprommis så passade vi på och testade Ines "nya" trehjulings-sittvagn (som jag är jätteglad över att vi fick köpa av grannen som skulle byta ut den). Det är en Babytravel "jogger".  

Den andra, stora Briovagnen är toppen när hon ska sova, men som sittvagn funkar den inget vidare för hon sjunker ner som en säck. Dessutom är den här betydligt lättare och mindre i formatet som ihopfälld. Ines verkade i alla fall helnöjd, för hon protesterade ljudligt när åkturen var slut och vi skulle gå in igen.

Nu vet jag inte hur vi ska göra med de andra två vagnarna (har en ännu mindre med små svängbara hjul också som är toppen på shopping eller resa) alla tre har sina fördelar och alla är köpta begagnade (så de var inte speciellt dyra). Vi får väl känna oss för ett tag om vi kanske ska sälja någon av dem. De tar ju en hel del plats här hemma så det är väl egentligen skäl nog att inte behålla alla.

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-09-12 09:06:54

ha ha låter som ett barnvagnsberoende... jag har "bara" 4 vagnar för tillfället... men alla fyller ju någonslags funktion så då är det svårt att göra sig av med någon... men det är ju just platsen som det sitter i annars skulel jag nog kunan ha hur många som helst ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela