gikas

Snornos

Publicerad 2010-04-22 21:32:33 i Allmänt

Ines vaknade i natt med feber och eftersom Nils jobbade och skulle behöva sova under dagen så var jag rädd att jag skulle bli tvungen att vabba redan efter en och en halv veckas jobb. Som tur var så kunde svärmor ställa upp med kort varsel så det löste sig. Lill-stumpan är inte direkt jättesjuk, men ordentligt förkyld och absolut inte kapabel att gå på dagis så hon blir hemma i morgon också. Då är Nils ledig så det är inga problem. Skönt med helg sen, jag längtar efter att få vara lite mer med Ines som jag knappt hinner se mer än en stund på morgonen och en stund efter middagen. Fast jag ska inte klaga, det är ju faktiskt tack vare min arbetslöshet som jag fick möjlighet att vara hemma längre med henne än vad jag skulle ha fått vara annars. "Inget ont som inte har något gott med sig" sägs det ju.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela