gikas

Slut på veckan

Publicerad 2010-04-17 00:09:55 i Allmänt

En intensiv första arbetsvecka är till ända och jag känner mig helt urlakad. Har dessutom sovit lite för kort de sista dygnen så det är inte så konstigt att ögonlocken känns tunga. Åkte direkt från jobbet till frissan och när jag satt där med mina aluminiumpapilljotter på skallen så hade jag säkert kunnat somna om det inte varit för tidningarna och teet jag fick under tiden som färgen skulle verka. 1425:- fattigare gick jag därifrån med en uppfräschad frisyr och en flaska hårspray. Skönt att ha det gjort, men galet vad dyrt det blev att typ klippa topparna och bli av med utväxten, suck.   
   
Lite extra rufsig efter hundpromenaden men inga större förändringar som ni ser.

Kvällen har vi tillbringat i soffan med en massa gott på bordet men nu börjar jag längta i säng. Håller tummarna att Ines tar en liten sovmorgon så vi får sova ut en aning i morgon bitti. Det vore inte helt fel så att vi orkar med forum-möte på föräldrakooperativet i några timmar mitt på dagen. Jag hoppas också kunna klämma in en ordentlig vårstädning i helgen. En sån där man städar på ställen som sällan eller aldrig städas annars. Tänk om jag kan få med mig hela familjen i idén, då skulle det säkert gå både snabbt och effektivt. Ska ta upp det i morgon men de lär knappast jubla...... 

Kommentarer

Postat av: KisseGirl

Publicerad 2010-04-18 12:32:36

oj ja det lät verkligen dyrt... men fint blev det iaf ;)



Hur har du det på gangstar fronten? Tjockt nu när du börjat jobba?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela