gikas

Äntligen fredag

Publicerad 2010-08-06 21:47:31 i Allmänt

Bästa stunden på hela veckan när man loggar ur sig på jobbet och vet att en lång skön helg väntar. Jag fick namnsdagsbarnet Ines med mig i bilen hem för Nils stannade kvar och svetsade lite på båten. Vete sjutton om han hinner måla något den här sommaren och jag är lite kluven i frågan. Hinner han så blir den klar fortare, hinner han inte så kanske det blir en lugn höst och vinter då han ändå inte kan göra något eftersom den måste målas först. Jag vill både och....

I kväll är det lugna gatan här hemma, men i morgon blir det party all day long för mig och 7 andra tjejer. Känner troligen bara två av de som ska med men det är alltid kul att lära känna nya ansikten. Om vädret blir fint som utlovat så blir det strand-picnic mitt på dagen, sedan åker vi hem till Annika N och gör oss i ordning för middag i stan och senare röjer vi loss till Baseballs och Roxette. Orkar "tanterna" (och det gör vi säkert) så blir det efterfest på någon av stans krogar. Känner att ska jag orka allt det där så behövs en natts ordentlig sömn vilket jag inte fått på hela veckan. Ögonlocken börjar bli tunga redan nu trots att det är snyggingen Brad Pitt på tv - The Mexican.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela