gikas

Mörknat

Publicerad 2010-08-31 00:23:35 i Allmänt

Mjukstartade med en kort dag på jobbet efter semestern. Skulle nämligen till frissan och då är det ju toppen med flextid. Höstruggigt ute så nu tyckte både hon och jag att det skulle passa med lite mörkare hår. Jag har inga andra invändningar mot det mörka än att det måste vara lite ljusare slingor upptill för att mitt naturligt blonda hår inte ska synas så snabbt i utväxten. (Ja ja, ett och annat grått hårstrå börjar det väl bli också).  
 

Jag ska faktiskt på återbesök på fredag och vad jag ska göra då får ni se resultatet av senare.

Kram och sov gott! PS. Svårt att komma i säng i tid när man har en skiftjobbande sambo som kommer hem tvärpigg strax före elva och inte alls är beredd att gå och lägga sig förrän han fått varva ner i minst en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela