gikas

Redo för solsemester

Publicerad 2010-08-04 22:39:49 i Allmänt

Bikini och flip flop-sandaler inhandlade så nu är jag redo för playan. Köpte toppen på Stadium och flippisarna på Åhléns, det är faktiskt lite klackhöjd på dem och det var lite fränt tyckte jag :)

På Åhlens hittade jag även en kylväska och det här spelet till halva reapriset. Det är alltid ett lotteri att köpa nya spel för man vet aldrig om de är roliga eller ej. Det här tror jag ändå på, så nu gäller det bara att hitta andra spelsugna par.

Ines fötter har vuxit en hel del under sommaren och plötsligt var nästan alla skor för små, så hon fick också ett par nya "springskor" när vi var på stan. Tråkigt att favvoaffären Vincent försvann från stan, men de här Pax-dojjorna från Eurosko var rätt fina de med och satt bra på Ines fot.  

Nu ska Nils och jag försöka kurera våra ömmande halsar med lite varmt te. Måtte jag inte bli sjuk till helgen då jag och ett rätt stort gäng brudar ska gå och se Roxette i stan. Jag ser även fram emot att kolla in på Baseballs som jag hörde på Allsång på Skansen häromdagen, de var ju hur bra som helst - svängde rejält :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela