gikas

Party i Stadshuset

Publicerad 2010-02-27 23:06:33 i Allmänt

I går skjutsade Nils in mig till Stadshuset på vägen till jobbet. Annika x 2 och Märta stod redan i kön när jag kom medan Vanja och hennes sällskap redan var inne eftersom de bokat bord. Klokt av dem för vi andra fick nämligen stå ute och frysa i minst 40 minuter. Supertrist, man hinner tappa fart liksom. Till slut kom vi i alla fall in och träffade som vanligt ganska många jag kände. Det var lite synd att inte båda våningarna var öppna, jag gillar spegelsalen och hoppas innerligt att de börjar med styrdans där uppe så man kan variera. Jag hade tur och blev infångad av sundsvalls skickligaste (?) danskille så det blev ändå en kul foxtrot, dock till discodunk den här gången, men det funkar det också. Hade en toppenkväll som avslutades mycket sent. Väl hemma hann jag precis se Sverige ta os-guld i curling innan jag slockande.           

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela