gikas

Väntar på pipet...

Publicerad 2010-02-10 10:09:59 i Allmänt

När som helst nu kommer jag att få ett sms från DHL som visar att Gangstar-kläderna har kommit. På fredag kl 12 släpps kollektionen till försäljning och den första veckan har jag nästan fullbokad almanacka med partyn. Det ska bli riktigt kul att få komma igång. Det är alltid lika spännande att öppna den stora kartongen och välja ut sina egna favoriter, se vilka provplagg som passar Ines, bestämma vad jag själv ska beställa och fundera på snygga kombinationer inför visningarna.  

Hoppas bara att min skrivare fungerar som den ska så att jag får ut ordersedlarna, plaggöversikten och allt annat som ska med på visningarna. När jag provade den sist så "snackade" den typ polska och det kom ingen text alls på papperet. Tog dock hjälp av Andréa:s kille igår och jag tror att han fick ordning på den till sist.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela