gikas

Vårens nyheter är här!!!

Publicerad 2010-02-10 16:53:53 i Allmänt

Jipiii, jag hann inte mer än skriva inlägget med att paketet var på väg så kom sms:et! Självklart kastade jag mig i bilen och hämtade lådan direkt. Ines var visst lika ivrig som jag för det gick snabbt att packa upp kan man säga.

Sååå mycket coola kläder. Gangstar håller verkligen fast vid snygg, lättmatchad unisex-design utan att vara pråligt eller tramsigt. Färgerna gick i sedvanligt grått, svart och vitt matchat med cerise, blått, ljusgult och guld. Skinndetaljerna finns kvar, liksom några tuffa dragkedjor och annat som gör "det lilla extra". Jag inser redan nu att det kommer att bli svårt att välja de favoriter som jag ska beställa åt Ines - vill ha ALLT! Som tur är så passar några av visningsplaggen henne så de modellerna slipper jag i alla fall köpa. Tyvärr var alla jeansplaggen försenade från fabriken, men den som väntar på något gott....De syns i plaggöversikten och kommer att gå att beställa ändå fr o m fredag. Jag visar dem så fort de dyker upp.   

PS. Mössan hon tog på sig kommer att sälja som smör i vårsolen - den har ett tryck på sidan som gör den ursnygg.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela