gikas

Dopad

Publicerad 2010-01-04 01:28:51 i Allmänt

Vår vanligtvis superglada lilla böna är nog inte riktigt frisk än trots att febern har lugnat sig betydligt idag så hon orkade busa en del. Hon har dock varit rätt smågnällig emellanåt, vilket inte är likt henne, så helt bra är det nog inte än. Vi höll oss därför inne en dag till.

Kom på att det är dags att fira 2-års dagen redan nu på söndag då nu blev det brådis att fixa ut inbjudningar. Saknar babysånggruppen med alla charmiga ungar där så det är ju ett ypperligt tillfälle att samla dem som vill komma därifrån. Det har nog hänt en hel del sedan vi såg senast skulle jag tro.

Två kvällar på raken har Nils och jag kört 2-mans turneringar i det nya Buzz-spelet som han fick i julklapp, Music Quiz. Han har hittills bara vunnit 1 av säkert 6 omgångar så jag vill påstå att det är en ren utklassning. I kväll testade han ett nytt grepp och bjöd på en Irish Coffe innan för att droga mig lite, men jag sopade banan med honom ändå så det blev snarare en doping-effekt, ha ha. 
 
Man blir ju helt dagvill av alla ledighet och alla helgdagar så jag har inte alls koll känner jag. Dessutom ska vi ut på tisdag kväll då det är den stora Seaportfesten, så det känns ju helt udda att det inte är vanlig helg då man normalt går ut. Hoppas jag kommer i min nya slimmade klänning trots allt svullande man utsatt sin stackars kropp för dessa helger. Jag tror inte det är en alltför djärv gissning att jag får lov att tänka om vad gäller min outfit och välja något betydligt ledigare snitt, suck. Funderar på en runda i skidspåret i morgon, men tyvärr lär det knappast innebära någon quick-fix för att få klänningen att passa, snarare en grym träningsvärk som får mig att stappla fram på mina high heels....kanske bäst att låta bli, he he.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela