gikas

Vilket flyt

Publicerad 2010-07-20 23:59:29 i Allmänt

Jag tror att jag har haft min bästa jobb-lunch någonsin idag. Familjen kom nämligen och hämtade upp mig med båten och efter en tur till Tjuvholmen så ankrade vi och åt en härlig salladslunch innan det var dags att åka tillbaka och fortsätta jobba. Vilken underbar överraskning av mina älsklingar! 

Mina kollegor blev allt lite avis så jag övertalade Nils att göra om det någon dag med vackert väder så att de andra kan få åka med en sväng. Tyvärr hade jag inte kameran med mig men jag lägger in en tidigare bild på Carina så ni får se hur hon ser ut. Lite sliten, men full av charm. Det är båten till vänster bakom de poserande grabbarna Nils & Niklas. Har bättre bilder, men hittade ingen just nu så den här från sommaren 08 får duga.  
    
Apropå Niklas så vill han att vi ska hänga med på en längre tur i en liten "träbåtskaravan" någon dag. Låter lockande, men det är ju inte säkert att jag kan med tanke på att jag jobbar. Vi får se hur det blir.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela