gikas

Semester

Publicerad 2010-06-04 14:22:05 i Allmänt

Nu börjar min semester! Har nämligen lyckats skrapa ihop till en hel semesterdag (bara idag) och passade på att ta ledigt eftersom resten av Life-gänget också är det. Vore tråkigt att sitta där själv en fredag känner jag. Hade stora planer för dagen, men hittills har vi bara latat oss. Ska stoppa i mig lite mat nu och sen tänkte jag i alla fall börja måla utemöblerna. Vill ju kunna njuta av dem snart. Ines gillar verkligen sin lilla fotölj.

I kväll ska vi på fest med de andra föräldrarna i dagiskooperativet Mac & Mulle, det ska bli skoj. Vi har lämpligt nog gångavstånd till festen men jag gruvar mig lite för party-frissan eftersom det blåser halv orkan ute (synd på en annars solig och fin dag).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela