gikas

2:a vägningen

Publicerad 2010-03-23 11:00:45 i Allmänt

Vi glömde alldeles bort att väga in oss i söndags som vi bestämt, så nu blev det måndag-kväll i stället. Förra vägningen hade jag tappat 0,8 kg och Nils gått upp 0,2 kg, men jag kände mig inte helt trygg med det resultatet för det kan ju svänga snabbt, särskilt efter en helg med en del festande och frossande.

2: vägningen såg ut så här: Erica - 1,4 kg...Nils + 1 kg (!) Ooops, vissa har visst kört lite fel taktik känns det som.
 
Med en sån fin ledning så får jag ju inte komma av mig i träningen trots att skidspåren börjar bli dåliga. Tog en ordentlig power walk/jogging runda kring Nolby igår och det kändes riktigt skönt efteråt. 

Fast när jag kom hem hördes konstiga ljud i garaget och vad får jag se....?! Jo, här är det visst en som försökte tjuvträna när han såg mig knyta på joggingskorna:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela