gikas

Långhårig

Publicerad 2010-05-27 22:21:40 i Allmänt

Det var otroligt länge sedan jag hade tillräckligt långt hår för att kunna ha håret i en hästsvans, jag tror jag var 12 år eller nåt´. Riktigt långt har jag aldrig haft och kommer aldrig att få, bara att gilla läget på den fronten. Däremot upplever jag faktiskt att det har blivit några strån extra nu då håret hämtat sig efter senaste ammningsperioden, så det är ju glädjande. Det är rätt skönt att kunna sätta upp håret ibland även om jag ser det som tillfälligt. Det är ju trots allt klart snyggast med en kort, välklippt frisyr på en fjunis som jag.                

I morgon blir det nog lite lockar för då ska jag på after work hos Kontorsfixarna tillsammans med härliga Anna-Karin som sitter närmast mig på jobbet, kul tjej. Jag kanske lurar med mig henne på Stadshuset efteråt om det blir tid över. Just nu slötittar jag på eurovisionsfestivalens semifinal, men det är så ruskigt dåliga låtar att jag tror jag ska gå och välja outfit inför morgondagen i stället. Går inte Anna vidare så bojkottar jag hela finalen tror jag.     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela