gikas

Magbacill

Publicerad 2010-05-31 15:52:40 i Allmänt

Jag brukar "skryta" med att jag aldrig trillar dit på magsjuka, men nu fick jag plötsligt tji. I natt vaknade jag och mådde illa och sedan var det kört. Som tur är brukar det ju gå över ganska snart och nu då det känns bättre har jag druckit ett glas Proviva blåbärsdryck för att förhoppningsvis kunna återställa balansen i magen. För säkerhets skull stannar jag hemma en dag till från jobbet för att inte smitta någon. Hoppas bara att resten av familjen slipper eländet.  
 

Kommentarer

Postat av: kisseGirl

Publicerad 2010-05-31 18:00:53

Jo visst är det med dudelade känslor vi tittade på björnen, petetr var visserligen överlycklig men jag är en hönsmamma och blir så klart orolig.



Du har inte ätit på Nolby kisosken... det var nämligen där jag åt innan min sjuka bröt ut...

komerm ut ha utförsäljning på några ganstar kläder snart?



krya på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela