gikas

Andningsproblem

Publicerad 2010-09-02 21:39:34 i Allmänt

Oj, vad fint det blev när lilla pussgurkan fick testa mammas läppstift. 
  
Ines var pigg hela kvällen igår, men när hon lagt sig hörde vi att det var krupphosta på gång. Mycket riktigt så var det bara att plocka med henne till våran säng för att ha bättre koll om det skulle bli sämre. Stackars liten, man sover som på aga när man hör hur hon rosslar och andas tungt.

Det blev inte mycket sömn alls för oss så jag gick som i en bubbla när jag pallrade mig iväg till jobbet i morse. Nils stannade hemma med Ines och ska göra det i morgon också. Trots att jag har känt mig lite trögfattad och fruktansvärt trött så gick det hyfsat bra ändå och jag lyckades hålla ut till kl 20 då jag äntligen kunde åka hem. Nu kan jag sluta tidigt i morgon med gott samvete. Hoppas det blir en lugn natt nu bara. 

Förresten, jag och två andra tjejer från jobbet lunchade på Body In Motion och det stället kan varmt rekomenderas. Nyttigt, fräscht och supergott. Jag tog en GI-tallrik med lax, men velade in i det längsta då det fanns mycket smarrigt att välja mellan. 

Gjorde dessutom en superfynd på H&M. Har letat ganska kollat efter en höftlång, svart kavaj och nu "snubblade" jag över en för bara en hundring (ord 399:-) och den satt som en smäck. Med en sådan i garderoben kan man snabbt och enkelt känna sig välklädd i alla lägen. Såå nöjd! 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela