gikas

Skräddade jeans

Publicerad 2010-09-11 15:49:46 i Allmänt

Läste en artikel om Levis som äntligen verkar ha tagit till sig att kvinnor har olika former och inte bara olika storlek. De har skapat Curve ID, tre jeansmodeller som tar hänsyn till lår, rumpa och höfter. Man kan säga att de är skräddarsydda för tjejer. De finns i 11 olika tvättar och tre bensnitt; skinny, straight eller bootcut. Tydligen är bootcut på frammarch igen sägs det. Jag blev helt klart intresserad och ska så snart som möjligt ge mig iväg och prova ett par. 
  
http://elle.se/tavlingar-3/tavlingar/testa-nya-levis-jeansen-och-ta-med-dem-hem.aspx
Här kan du läsa mer och tävla om ett eget par Levis Curve Id. 

I går var jag in på den lilla butiken "Tre små busfrön" i Njurundabommen och där köpte jag världens goaste jacka till Ines. Hon behöver den egentligen inte, men när hon fick syn på denna och gick fram och kramade den så kunde jag inte låta bli. Det blev en pyjamas, strumpor och ett par dagismockasiner som fick följa med hem också. 
 
Skulle faktiskt gärna vilja ha en sån här gosig, lurvig jacka själv att krypa in i nu när höstkylan kommer smygandes. Gneis har en snygg modell som jag kanske ska slå till på. www.gneis.se

  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela