gikas

Mörkt mörkhårig

Publicerad 2011-04-20 23:34:07 i Allmänt

Började morgonen med ett besök hos Äntligen Emma för att fräscha upp håret. Det behövdes verkligen för de ljusa hårrötterna började krypa fram och det är riktigt superfult. Nästa gång ska jag nog inte vänta så länge som jag gjorde nu med att boka tid. Emma tyckte precis som jag att vi skulle skippa koppartonen inför sommaren då det skulle vara svårt att hålla snyggt i solen, så nu färgade hon i stället underhåret svart och la en mörkbrun ton upptill så jag är ordentligt mörkhårig. Blondinen är historia. Kommer bild, men inte just nu.

Den 11:e maj ska salongen ha en happening med modevisning, mat och erbjudanden från olika leverantörer - självklart att jag ska dit och kolla. Läs mer på Emmas blogg: http://hulinder.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela