gikas

Tros-magneter m.m

Publicerad 2011-04-27 00:55:09 i Allmänt

När fick man ett vykort senast? Nu för tiden kommer ju alla hälsningar via mail eller Facebook. Därför var det extra roligt att hitta ett i brevlådan idag. Det kom från Nils mamma och hennes "pojkvän" som har semestrat i Turkiet. Det där är ju en gammal tradition som faktiskt är riktigt trevlig och som borde bevaras tycker jag.  
 
Sen måste jag berätta om en annan rolig sak som min arbetsgivare Life annonserar om just nu - en magnet man sätter i trosorna för att minska pms-besvär. Fråga mig inte hur det fungerar, men man kanske skulle göra en investering för husfridens skull, haha.
 
Fast trots att elaka veckan snart infinner sig så kände jag mig extra snäll idag när jag gjorde en kaka till mina älsklingar. Ines tyckte smeten var godast.

Till sist kan jag rapportera att tapeterna sitter på plats, det är väldigt grönt och väldigt blommigt, men vi tror fortfarande att det kommer att bli riktigt bra när det är klart (det är faktiskt mycket finare i verkligheten än på bilden för här ser det ju inte riktigt klokt ut, hm...)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela