gikas

Prommis

Publicerad 2011-08-17 23:03:04 i Allmänt

Siktar på att bli minst 5, max 8 kg lättare nu i höst så nu vill det till att jag jagar tillfällen att bränna lite kalorier trots mitt stillasittande arbete och lite egentid. Ska jag nå målet så måste jag självklart bli strängare med vad jag äter också. Vägrar envist att köra stenhårt med någon diet, men tänkte till att börja med dra ner på kolhydrater och socker. Inte sluta helt, bara minska. Jag tror inte på att gå ner snabbt i vikt - även om det skulle vara skönt - utan det gäller främst att hitta en balans mellan mat och motion som jag mår bra av som fungerar i längden. Jojobantning nej tack. Det var i alla fall skönt att Nils kom hem i så pass bra tid ikväll så att jag och Andréa kunde ta oss en halvlång kvällspromenad med Egon som njöt i full drag av att få springa lös. Har jag tur så får jag chansen i morgon också....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela