gikas

Redan höst?

Publicerad 2011-08-15 20:47:51 i Allmänt

Pang bom så blev det rena rama höstvädret ute. Jag lyckades tajma in värsta skyfallet när jag skulle in på jobbet idag och paraplyet räckte inte till så jag var dyngsur från låren och ner. Fick försöka torka både chinos och ballerinor med hushållspapper så gott det gick.
En fördel med grårusket är att man kan tända ljus och göra lite mysigt hemma på kvällarna. När jag kom hem idag hade gullungen Andréa städat och gjort fint, så det var bara njuta. Lovely!
Fotöljerna och det lilla bordet ska snart få ge plats för en braskamin, men eftersom det inte är klart nere i tv-rummet så ser det ut så här just nu. Det börjar i alla fall se hyfsat klart ut när allt fler detaljer börjar komma dit de ska.
Nytt vinställ från Village och sommarens godaste rosévin - Mulderbosch
Färska blommor. Ska bli fler av den varan från och med nu...om jag så ska köpa dem själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela