gikas

Dålig start på 2011

Publicerad 2011-01-01 18:35:02 i Allmänt

Kände på en gång när jag vaknade att det inte var läge att sprätta upp ur sängen direkt. Jag har plötsligt blivit dunderförkyld och har feber. Fast ska man försöka se det från den ljusa sidan så är jag glad att det inte bröt ut tidigare så jag både hann åka utomlands och fira högtidshelgerna som varit trots att många runt omkring har varit sjuka.

Det har varit en riktig latardag med mycket tv för mig och Ines, men så mycket mer än så har jag inte orkat med heller. Vi har sett på Nyårskonsert, grisen Wilbur, Alice i underlandet och nu blir det lättsam underhållning med Babsan och After Dark. Vi tittar fortfarande på "tjock-tv" här hemma och ska man tro det här så kanske det är klokt att behålla den, ha ha:

När Nils kommer hem från jobbet så tror jag att vi ska göra en liten kraftansträngning och hjälpas åt med att kasta ut granen som barrar alldeles otroligt. Skulle säkert ha helt kala grenar om den fick stå kvar ända till tjugondag knut.  
 
God fortsättning på det nya året alla vänner!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela