gikas

Ines & Bagge

Publicerad 2011-01-15 00:00:50 i Allmänt

Vi kollade på Let´s Dance förut och när Ines såg Anders Bagge med danspartner i rutan så utbrast hon; "- Jag vill
dansa med han!". Det verkar vara många som har ett gott öga till den goa mannen, både ung och gammal.

Visst kan jag hålla med om att Anders Bagge är charmig, men han är inte min favorit så här långt. Tror däremot att herrarna Alexander och Weise kommer att gå ganska långt, om inte ända fram till finalen. Hur mycket jag än gillar dans - och skulle vilja vara med själv - så tycker jag ändå att programmet börjar bli rätt uttjatat. Lite för utdraget med den sega utröstningen. 

På söndag kl 20.00 ska vi i alla fall sitta klistrade framför TV4 för då börjar de nya avsnitten av underbara Solsidan. Jag grämer mig fortfarande över att jag missade så många avsnitt av första säsongen. Funderar starkt på att köpa DVD-boxen så att man får sig ytterligare några sköna skratt. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela