gikas

Ännu mörkare

Publicerad 2011-06-21 22:16:27 i Allmänt

Hade egentligen inte tid att gå till frissan idag för jag är överhopad med jobb, men måste man så måste man. Vågade knappt visa mig ute längre så det var på tiden. Nu är koppartonen helt borta och jag har svart under och mörkbrunt med guldstänk på överhåret. Det känns bra, jag har vant mig vid att vara mörk nu och kör vidare på det ett tag till. Ska spara ut längden lite så det är ingen större skillnad på håret i övrigtl mer än att det blev uppfräschat. Tyärr blir det ingen bild för jag är så himla trött och tänkte krypa i säng tidigt. Tiden hos frissan måste jobbas in i morgon så det är lika bra att vila inför en lång dag.

Det går förresten jättebra för Pontus på jobbet, han snappar upp snabbt så jag är redan övertygad om att han kommer att göra en bra insats på Life i sommar. Kul att ha honom där.

Nu ska jag byta sängkläder och sen borra ner kinden i kudden - God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela