gikas

Flickorna i hagen

Publicerad 2011-06-16 23:14:51 i Allmänt

Efter jobbet följde Ines och jag med Ella till stallet för att träffa hästarna och kanske våga sig på lite ridning. Ella´s styvmor Ingrid var också där och var i färd med att ta in den största hästen som obegripligt nog kallas "Lillan". Nu vågar jag hälsa på hästarna, t o m hon som är så stor, men när hon plötsligt gnäggade mig rakt i örat så var det nära att jag fick åka hem och byta underbyxor kan jag säga - fasiken vad hon skrämdes! Även om de säger att hon är supersnäll så föredrar jag nog Sandie som har lite mer rimlig storlek. Måste erkänna att det här ser riktigt idylliskt ut, mina fina tjejer:


Efter mycket tvekan vågade faktiskt jag och Ines oss upp också. Kände mig som värsta cowgirlen, haha.
 

Den här lilla 4 veckors killen var jättesöt och roligt tyckte Ines. Han verkade tycka detsamma.

Fast jag undrar ändå om inte den här kurrande mjukisen blev vår största favvo, Ines tvekade inte en sekund att ta den i famnen och kela med den.

Så var det läggdags för hästarna. Tjejerna borstade av Sandie, gav henne kvällsmat och sa god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela