gikas

Kär i golvläggaren

Publicerad 2011-06-05 17:37:23 i Allmänt

Ni vet den där sura killen jag skrev om igår. Idag har han varit betydligt lugnare så nu gillar jag honom igen. Faktiskt lite extra mycket just för att golvet han lägger blir så fantastiskt snyggt! Ångrar inte en sekund att jag valde vitolja ek för det gifter sig snyggt med det gråa (som Ernst kanske skulle ha uttryckt sig). Här ser ni hur golvet såg ut innan och hur det blir nu. Hela rummet känns större eftersom vi slipper skarven mellan plastgolvet och parketten. Båda golven var väldigt slitna och såg inte rena ut hur man än gjorde.  

Nu tror jag att jag ska göra som i byggprogrammen på tv och inte visa bilder på vad som händer på slutet förrän det är helt klart och färdig-piffat.  

Han jag är kär i kan inte bara lägga golv, han kan laga mat också. Söndagsmiddagen görs inte helt otippat på grillen och den här synen får det att börja vattnas i munnen på mig - mums vilken kille! ;) 

....maten ser läcker ut den med:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela