gikas

Nationaldagen

Publicerad 2011-06-06 15:40:38 i Allmänt

Egentligen ville jag åka till stan och kolla på Måns Zelmerlöv på stora torget, men vi hoppade över det för att hinna lite mer hemma istället. Det blev ändå ett avbräck i golvläggandet eftersom Nils är på Alnö för att hämta en tv-bänk som jag hittade på Blocket. Det är precis en sån´som jag spanat in på Ikea och tänkt köpa hit, nu kostar den oss 1200:- i stället för nypriset 2495:- och vi slipper monteringen. Perfekt! 

Pontus, mamma och pappa kommer från Stockholm ikväll så nu gäller det att göra ett ryck för att få undan lite saker så att de får plats. Jag håller fortfarande på att organisera upp vad vi ska ha i respektive skåp, men nu är det inte så mycket kvar att ställa in eftersom jag passar på att rensa bort en del också. 

Det enda som är synd är att vi inte har fått sälja bort möblerna som jag lagt ut på annons ännu. Kaminen kommer en kille och hämtar ikväll och det är jag lättad över för den står och skämmer entrén framför huset. Tänk vilken lycka om möblerna försvinner snabbt de också. Sänkte priset rejält på soffan men det kan det vara värt bara vi får bort den. 

Vet inte om det blir tillfälle att blogga så mycket de närmaste dagarna eftersom det är så mycket annat som ska göras, men jag återkommer garanterat med massor av bilder från både köket och studentfirandet. Ha en fortsatt trevlig nationaldag. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela