gikas

Bakslag

Publicerad 2011-03-29 23:17:47 i Allmänt

Skit också vad besviken jag blev när jag fick höra att den fullkomligt perfekta heltäckningsmattan som jag hittade till nedervåningen var utgången! Så typiskt för jag ville verkligen ha bara den, lär aldrig att hitta en som passar lika bra. Det skulle visserligen komma andra mattor i samma serie, men knappast i samma fina färg.

Nåja, inget att göra annat än att hoppas att jag hittar en annan variant som funkar. Ska åka och kolla i morgon på lunchen för nu börjar det bli dags att beställa hem det som ska vara i tv-rummet nere. Nils har lagt klart golvet i tvättstugan och ska foga det sista i morgon då han är ledig.

Jag önskar att jag också vore ledig en dag, men tvärtom så ska jag jobba över i morgon. Så trist att missa Ines två kvällar på raken eftersom jag kom hem så sent idag också att vi bara hann säga godnatt. Det borde nästan vara lag på att man inte får jobba heltid när man har småbarn för då missar man så mycket. 

Övertid tisd-onsd, torsdag drar Nils till Vemdalen 4 dagar, lördag kör det ihop sig totalt med barnloppis, invigning på dagis och föräldrafest på kvällen. Måtte storbarnen kunna hjälpa till för annars måste jag nog klona mig.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela