gikas

Blev inget kök

Publicerad 2011-03-11 22:41:17 i Allmänt

Vad less jag är!!! För tredje gången åkte jag ut till Ikea direkt efter jobbet för att beställa nya köket som äntligen är färdigritat och klart. För tredje gången fick jag åka därifrån i oförättat värv. Det är nämligen inte bara jag som sent om sider snappat upp att man får presentkort på 1000:- för varje 10000:-. man handlar kök för och insett att kampanjen slutar på söndag. Bråttom bråttom med andra ord så det var kö för att få hjälp av personalen. Lär ju knappast vara mindre folk nu i helgen och att ta med Ines (eftersom Nils ska sova) känns verkligen inte lyckat. Jag får se hur jag löser det. 

I morgon ska Ines och jag i alla fall hitta på något som fick henne att jubla högt när jag berättade, men nu ska jag gå ner och kika hur långt Nils har hunnit i tvättstugan, vi hörs.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela