gikas

Lång dag

Publicerad 2011-03-17 00:28:58 i Allmänt

Den här dagen bara försvann. Timmarna segade sig fram på jobbet innan det var dags att hämta Ines från dagis. Där fick jag veta att jag tagit alldeles fel på datum och att det var styrelsemöte på dagis. Jag som var helt bombis på att mötet skulle vara på torsdag, i morgon. Bara att skynda sig hem och sluka middagen för att sedan återvända till förskolan. Det blev ett långt möte så när jag äntligen kom hem var det i princip bara att gå och lägga sig. Fast jag kände att jag behövde en stund att varva ner så nu är klockan egentligen alldeles för mycket, gissar att det leder till några extra snoozningar på väckarklockan i morgon bitti. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela