gikas

Tvingas tänka om

Publicerad 2011-03-31 23:48:13 i Allmänt

Känner mig sååå frustrerad! Har t o m kontaktat grossisten som säljer den heltäckningsmattan jag vill ha nere i tv-rummet, men nu har jag till sist tvingats inse att den inte går att få tag på. Det blir till att tänka om och det snabbt. När Nils kommer tillbaka från Vemdalen har han frivecka och då ska han köra hårt på nedervåningen. Det tar ju säkert minst en vecka innan jag får leveransen av tapeter och matta så jag måste beställa så snart det bara går. Det lär inte bli klart för tapetsering på den tiden, men det kan ju vara bra att få hem allting ändå. Snacka om maximal otur att jag måste ut och kolla på något annat nu när allt redan kändes så solklart. Nu har jag börjat vackla kring tapeterna också om det måste bli en annan färg på mattan. Kanske det bästa är att göra en helomvändning? Fortsättning följer....  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela