gikas

Lyxig egentid

Publicerad 2011-05-13 21:51:37 i Allmänt

I onsdags hade jag och Annika N en riktig höjdarkväll som startade med tjejsnack över ett glas vin...eller faktiskt två....på 1891. Sedan fick vi skjuts till Äntligen Emma i Bergsåker där en lite annorlunda mode- smink- och frisyrvisning i folkdanstakt stod för underhållningen. Efteråt fick vi mingla med dryck och en jättegod paj samtidigt som man kunde shoppa hårprodukter, smycken, smink och hudvård till rabatterat pris. 

Emma har även fått en ny hyresgäst i huset som ska jobba med hudvård och div behandlingar. Jag blev jättesugen att boka tid för förstärkning av naglarna eftersom mina egna är ovanligt fina just nu så jag kan dra nytta av det och slippa konstgjorda förlängningar. Vi fick också prova några av Bioline´s hudvårdsprodukter som kändes helt underbara. Dyra naturligtvis, men med tanke på kvalitet och dryghet så vete sjutton om det inte är rätt prisvärt ändå i slutändan.

Jag fick med mig en broschyr hem som jag ska lusläsa innan det eventuellt kan bli en investering. I min ålder börjar det trots allt krävas lite värre grejjer om man ska hålla sig fin, haha.  
      

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela