gikas

Ny inredningsbutik

Publicerad 2011-05-06 00:11:09 i Allmänt

Idag öppnade en ny butik på nedre delen av Storgatan, perfekt gångavstånd från mitt jobb så jag gjorde ett besök på lunchen. Butiken heter L&Co och i mitt tycke så var den riktigt trevlig. Det fanns mycket fint för både inom- och utomhusmiljö. Jag köpte flytande värmeljushållare i glas och små plast-plantor som jag tänkte lägga i badkaret när vi har gäster hemma och man vill göra det lilla extra. Man kan ju även lägga dem i ett vattenbad utomhus en vindstilla sommarkväll. Trillade faktiskt dit på Maria Montessami-trenden med "tassel´s" och köpte tre tofsar som ska hänga någonstans i tv-rummet, vi får se var det blir när det är dags att piffa där nere. Visar bilder en annan dag för jag hittar inte kameran just nu.  

Idag kom förresten elektrikern förbi och visade Nils hur han kan förbereda för eldragningen, så nu känns det som att det vänder. Uppbyggnaden kan börja.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela