gikas

Vårt hem just nu

Publicerad 2011-05-03 00:16:53 i Allmänt

Fick nästan panikkänslor när jag kom hem idag för vi lever verkligen i ett enormt kaos just nu. Så här ser det ut:

Väggen där köksskåpen satt när jag åkte till jobbet i morse.

Vardagsrummet

Den här synen möter eventuella besökare i entrén. Stackars Ines som ska leka i röran.

I hallen och våra sovrum har vi alla köksprylar och hänger all tvätt

Matplats och skafferi har vi i källaren och diskar gör vi i badrummet (vilket känns skitäckligt så i morgon ska jag skaffa engångstallrikar, muggar och bestick)

....och så här ser det ut på framsidan av huset.  

Måtte det vara över snart, för annars vet jag inte hur jag ska stå ut. Måste hela tiden intala mig att "den som väntar på något gott"......Hoppas att jag snart kan visa betydligt trevligare bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela