gikas

Tisdag

Publicerad 2011-05-25 00:33:45 i Allmänt

Så passande att min fina "svärson" håller på att utbilda sig till rörmokare, han har nämligen hjälpt oss att koppla in vattnet i köket idag. Såå skönt att ha rinnande vatten i kranen. Nils håller på med induktionshällen och fläkten så snart hoppas jag att vi även kan äta hemlagat igen och slippa micromat och pizza. Snacka om att det ska bli en riktigt festmåltid för alla inblandade när det här är klart! 

Själv sitter jag och kurar i soffan efter en hyfsad långprommis med hunden, skönt att få röra på sig och andas frisk luft för en gångs skull. Måste snart krypa i säng för jag är supertrött. Vi hade ett busfrö i våran säng redan vid halv fem-tiden i morse som vägrade somna om förrän det nästan var dags att kliva upp. Samtidigt som jag desperat ville sova mer så var det svårt att inte charmas av lilla fröken som log brett och hade så många lustiga kommentarer. 

Jag har förresten gjort några snabba fynd idag. Hittade två par pumps på Eurosko och Vero Moda hade tre plagg för tillsammans 120:- så där shoppade jag i första hand till tjejerna, men det blev i alla fall en tunika till mig själv. Det är alltid osäkert om ungarna ska gilla det man köper, men med tanke på de löjligt låga priserna så kunde jag chansa. För 90:- fick jag faktiskt mig själv att  vara lite "wild-and-crazy" och våga mig på ett par orangea dojjor som jag troligen hade fegat ur på i normala fall. De vita blir säkert användbara i sommar och även de var nästan gratis, bara 105:-.   
   
       

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela