gikas

Kalas

Publicerad 2011-11-05 18:43:44 i Allmänt

I går kväll gjorde jag och Ines ett besök hos Emma i hennes nya lägenhet. Emma är duktig på att träna regelbundet och brukar fråga mig om jag vill hänga med, brukar dock alltid kunna "slippa undan" av den ena eller andra anledningen. Nu när frågan kom så hade jag ingentig att skylla på så halv tio i morse så stod jag redo för ett pass. När Emma kom på att det var helgdag och därför stängt så bestämde vi oss för en långprommis i stället. Skönt att få röra på sig och dessutom lapa ljus och frisk luft som lätt blir en bristvara den här årstiden. Efter en snabb dusch och lunch så var det dags att göra Ines redo för dinosaurie-kalas hos favorit-kompisen Elias. Nu har fröken äntligen börjat få lite mer hår så det gick faktiskt att styla till det en aning.
Paketet klart, dags att traska till grannarna (nära och bra) tyckte en ivrig Ines.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela